Snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře

26. března 2014 v 15:27 |  Fitness

Když se snažíte řešit jak vypadáte, jakou máte váhu a tvary, není důležitý jen častý pohyb, ale primárně strava. Strava je 80% úspěchu když chcete zhubnout - a to si musíte pamatovat. Když budete dřít denně v posilovně a jíst hamburgery, těžko se zbavíte tuku. Druhá věc je, že tuto změnu, musí člověk přijmout jako celkovou změnu životního stylu, nemělo by jít o přechodné období abyste se do léta zbavili pár kil, když pak v režimu polevíte, nebo se vrátíte k vaší původní stravě, kila půjdou zase nahoru a tentokrát i s úrokem. Takže jestli se rozhodnete na sobě pracovat, tak jako já, musí to být se vším všudy a na pořád.

Připravte se, že se setkáte se spoustou negativních reakcí, typu: "Co blbneš?", "Nepřeháníš to trochu?", "Ty nepiješ? To už s tebou není zábava!" apod. A když už jsem to nakousla, ideální je zříct se alkoholu a nemyslete si, že to pro mě není obtížné, je to asi jediná věc co mi dělá problém... Vždycky jsem bývala party girl a alkohol jsem každý víkend chlemtala po hektolitrech. Nejraději jsem měla shoty Jeegera s Redbullem, nebo třeba Morgana s Colou (asi jako všichni) a všechno jsem to pěkně spláchla pěti, šesti pivy, nebo třeba jednou či dvěma lahvemi červeného vína (byla jsem pěkný prase jak na to koukám :D). No a teď teda minimálně tvrdý alkohol neexistuje! Na něj prostě musíte zapomenout a jestli se bez toho alkoholu neobejdete úplně, můžete si dát tři skleničky vína týdně. Nejsem svatá, takže to občas také poruším a místo tří skleniček jich vypiju pět nebo šest a asi se nic nestane když se vám to stane jednou za dva měsíce, ale každý týden to nedoporučuju.

Další věc je, že se budete muset naučit večer nejíst žádné sacharidy - tím nemyslím jen sladké, ale také žádné přílohy, luštěniny a také ne těstoviny ani pizzu (!). Než si zvyknete, potrvá to tak týden, možná dva (já trpěla jako zvíře). Základem je pět až šest jídel denně - snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře (druhá večeře). Sacharidy můžete jen dopoledne, takže to obědem končí. Zní to děsně, ale člověk si zvykne a pak už to jde samo. Důležité je hodně pít, obzvlášť pak při tréninku. Dovolená je voda a neslazený čaj, jestli milujete kávu nejlepší je pít ji černou a bez cukru, jestli se bez mléka neobejdete, dejte si dvakrát týdně opravdu dobré latté. No a sportujte, sportujte, sportujte - teoreticky by mělo stačit 3x týdně, mě to opravdu baví, takže trénuji 4-5x týdně, podle toho jak to stíhám. Takže směle do toho!

Tady je na ukázku pár jídel, které jsem si minulý týden připravila, zastoupené jsou tu 4 chody, k odpolední svačině si obvykle dávám nízkotučný kefír, tvaroh, nebo cottage...

Snídaně: Bílý jogurt, banán, cereální polštářky bez náplně


Snídaně: Bílý jogurt, jahody, cereální lupínky, hoblinky tmavé čokolády


Svačina: Banánový koktejl - banán, sojové mléko


Svačina: Jahodový koktejl - jahody, sojové mléko


Oběd: Libová šunka, batátové pyré, brokolicová pěna


Oběd: Tuňák, avokádové guacamole, kneckebroty


Večeře: Hovězí plátek s listovým špenátem


Večeře: Vaječné cupcakes se špenátem a balkánským sýrem
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lady-MushrOOm Lady-MushrOOm | 26. března 2014 v 18:30 | Reagovat

Tak těmi cupcakes jsi mě dostala :O! Musíš sem dát recept!

2 Eva H. Eva H. | 26. března 2014 v 23:29 | Reagovat

Je to jednoduchý jako facka, ale recept se už chystá ;)

3 little-calla little-calla | Web | 19. srpna 2014 v 21:25 | Reagovat

Děkuji za dobré typy na jídla :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama